Defect met schade of verkeerd geleverd product
Indien een artikel beschadigd afgeleverd wordt of het verkeerde artikel is afgeleverd of als uw bestelling niet compleet wordt afgeleverd vragen wij u om hier direct melding van te maken door contact met ons op te nemen via info@goedkoopmeubelen.nl
Vermeld u altijd het order / factuurnummer van uw bestelling. En omschrijft u de aard van de klacht uitgebreid.
Wij vragen u om foto's te nemen van de verpakking, en dan met name van het artikelnummer en codes op de verpakking en indien het een beschadigd artikel betreft ook duidelijke foto's van de beschadigingen.
U krijgt ten alle tijden een bevestiging van ontvangst van uw klacht per e-mail.
Indien aanvullende informatie gewenst is kan er in sommige gevallen ook telefonsich contact met u worden opgenomen.
Verkeerd geleverde producten worden ten alle tijden zo spoedig mogelijk omgeruild voor het door u bestelde product.
Klachten die zijn ontstaan door / tijdens zelf montage van producten, worden door Kok Meubelen niet in behandeling genomen.
Indien een klacht gegrond verklaard is en indien op voorraad gaan wij direct over tot omruiling of reparatie van het artikel of onderdelen van het product. En indien niet op voorraad wordt deze opnieuw besteld bij de desbetreffende leverancier. Indien het een fabricage fout betreft, of schade die is ontstaan tijdens het productie proces van het product wordt de klacht doorgestuurd voor reclamatie naar de des betreffende leverancier. Deze zal vervolgens de klacht beoordelen en de nodige stappen ondernemen om tot een oplossing te komen. In sommige gevallen kan het zijn dat een artikel of onderdelen opnieuw besteld moeten worden bij de fabriek. Afhandeling kan in deze dan wel enige tijd in beslag nemen. wij vragen in deze dan uw begrip en geduld.
Coulanceregeling:
Indien er geen vervangend artikel kan worden geleverd om de klacht op te lossen, omdat het artikel uitverkocht is, niet meer leverbaar is, of uit collectie is genomen dan kan Kok Meubelen u een compensatie voorstel doen. Dit kan inhouden een vervangend gelijkwaardig of duurder artikel. Of finachiele kortings compensatie. U bent ten alle tijden vrij in uw beslissing om hier mee in te stemmen of niet. De Finachiele kortingscompensatie is niet van toepassing op garantie reclamaties
Alle klachten worden door de klantenservice van KOK Meubelen in behandeling genomen, met uitzondering van klachten die door gebruiker of derde zelf zijn veroorzaakt of buiten de garantie periode vallen, en klachten die zijn ontstaan door onjuist omgaan of behandeling van het product.
Indien een klacht gegrond is zijn alle gemaakte kosten met betrekking tot de afhandeling van de klacht alsmde verzendkosten in deze voor Kok Meubelen. ook hier wordt u per e-mail of via telefonisch contact over geinformeerd.
Is uw klacht na contact te hebben gehad met onze klantenservice nog niet verholpen?
Dan is het mogelijk uw klacht (aangetekend) schriftelijk te versturen naar onderstaand adres:
Kok Meubelen
T.A.V. Afdeling klachten support
Klaprozenweg 1, 1032 KK Amsterdam
Vermeld in dit schrijven altijd uw order / factuur nummer, uw naam, adres en telefoonnummer. Aard van de klacht, om welke producten het gaat, en voeg eventueel de foto's bij van het beschadigde of defecte product. Klachten worden binnen een termijn van 14 dagen beantwoord, gerekend vanaf de datum van ontvangst.
Indien er een geschil blijft tussen u als klant en Kok Meubelen, kunt u zich wenden tot de geschillencommissie van de Stichting Webshop Keurmerk dor op de volgende link te klikken:
Contact fromulier Stichting Webshop Keurmerk
Voor meer informatie met betrekking tot het Webshop Keurmerk klikt u op onderstaande link: