Op alle producten in onze webshop geld een garantie periode van 1 jaar op fabrieksfouten, materiaal fouten, constructie fouten. (tenzij anders aangegeven). Met uitzondering van onze lederen producten bij deze heeft u op het lederen materiaal 3 jaar garantie. Op napalon lederen (kunstleer) producten geld ook een garantie periode van 1 jaar.

Voor garantie reclamaties moet u een geldig aankoopsbewijs, factuur, pinbon of bankoverschrijving kunnen overhandigen. Zonder deze wordt uw reclamatie niet in behandeling genomen.

Uw reclamatie moet binnen de garantie termijn vallen. zoals aangegeven op uw aankoopbon / factuur.

Gebruikersschade valt buiten de garantie evenals waterschade, brandschade, of schade door ondeugelijk gebruik of behandeling met verkeerde onderhouds of schoonmaakmiddelen. Ook inzakkingen veroorzaakt door springen of staan op zitmeubelen vallen buiten de garantie.

Elke klacht wordt door experts beoordeeld en dit oordeel is bindend.

U kunt uw garantie reclamatie aanmelden via info@goedkoopmeubelen.nl

Stuurt u altijd duidelijke scherpe foto's mee van het product in zijn geheel en van de schade of defect. Houd u er rekening mee dat veel foto's tegelijk versturen in één mail vaak niet aankomt gezien de grote van de bestands grote. Wij adviseren daarom om foto's in meerdere mails naar ons toe te sturen.

Vermeld ook altijd uw volledige naam, adres en telefoonnummer.

garantie reclamaties worden binnen 14 dagen door ons beantwoord, en indien nodig kan er telefonisch contact met u worden opgenomen om de reclamatie verder toe te lichten. Ook kan het nodig zijn dat er een huisbezoek plaats vind om de klacht nader te bekijken of op te lossen. Wij dienen de klacht vervolgens in bij de desbetreffende leverancier. Deze reageren niet altijd even snel op een klacht melding daarom kan het in sommige gevallen even duren alvorens uw een antwoord krijgt met betrekking tot de oplossing van uw klacht.

 

 

© 2012 - 2024 GOEDKOOPMEUBELEN.NL | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel